به گزارش گیل خبر از چابکسر، حجت الاسلام محمود کشاورز قاسم آبادی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر با توصیه همگان به تقوا اظهار کرد: تقوای الهی از معصیت جلوگیری می کند.

وی به جناح های مختلف در جامعه اشاره کرد و افزود: گروه ها باید در خط ولایت باشند و هر جا خدا نباشد اختلاف، درگیری و ریاست مشهود است.

کشاورز قاسم آبادی با تاکید بر حمایت از دولت تدبیر و امید، بیان کرد: پیگیری محمدعلی نجفی استاندار و محمدمهدی رهبری املشی نماینده مردم رودسر و املش در مجلس سبب پرداخت 15 میلیارد تومانی مطالبات چایکاران از ابتدای فصل برداشت برگ سبز چای تا کنون در گیلان شده است.

امام جمعه چابکسر مبلغ مذکور را برای خرید 38 هزار تن برگ سبز چای دانست و تصریح کرد: مقدار 8 هزار و 400 تن چای خشک از برگ سبز خریداری تولید شده است.

chaay1به گفته وی، امسال تولید چای خشک هفت درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کشاورز قاسم آبادی به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در خط امام (ره) و رهبری است و با نگاه نرمش قهرمانانه مذاکرات را انجام می دهد.

امام جمعه چابکسر با اشاره به 14 خرداد ماه سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: بیداری اسلامی نتیجه تلاش های امام راحل است.

وی اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به برکت امام (ره) و مقام معظم رهبری دانست و یادآور شد: دشمنان ترفندهای مختلفی علیه نظام اسلامی به کارگیری می کنند اما از درک جمهوری اسلامی عاجر هستند.

کشاورز قاسم آبادی تصریح کرد: توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران دشمن را به زانو در آورده است.

امام جمعه چابکسر در پایان خواستار تلاش واحد تاکسیرانی چابکسر در جابه جایی مسافران در این شهر شد./فارس

 
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code