سپیدرود3- خلخال دشت2
۱۳۹۴/۱۰/۲۸ ۱۳:۲۷ چاپ
سپیدرود داور و خلخال دشت را شکست داد
به گزارش گیل خبر، از هفته چهاردهم لیگ دسته دوم آزادگان در گروه چهارم تیم  سپیدرود موفق شد تا در یک مسابقه پرگل 3بر 1 خلخال دشت مغلوب  کند تا بیشتر از همیشه مدعی نخست صعود به دور دوم باشد. گزارش این بازی را در زیر مشاهده کنید. سپیدرود ۳ ( میثم میرپسندیده دقیقه ۳۶، هادی تامینی دقیقه ۳۹، فرشاد اسماعیل زاده دقیقه ۷۱) – ۲ (فرشاد عرفانی دقیقه ۳۱، رسول بهرامی -پنالتی-) خلخال دشت

 ساعت: ۱۴:۰۰ – ورزشگاه دکتر عضدی رشت

نتیجه بازی رفت: خلخال دشت ۱ -۰ سپیدرود

تماشاگر: بیش از سه هزار نفر

داور: مجید محمدی.

IMG_4194

کمک داوران: حمید کاوندی و هاشم خدابنده.

داور چهارم: حسین لاله کار.

کارت زرد:

میلاد پورمحسن دقیقه ۶۶، رضا الماسخاله دقیقه ۷۷، محمد همرنگ دقیقه ۷۸، هادی تامینی دقیقه ۹۳ (سپیدرود) – پیام مهرآوری دقیقه ۷۶، بهمن خسروی دقیقه ۷۷  (خلخال دشت) اخراج: هادی تامینی دقیقه ۹۳ (سپیدرود) IMG_4205 سپیدرود رشت: بهنام لایقی فر، میلاد پورمحسن، سید هادی موسوی، هادی تامینی، محمدرضا الماسخاله، محمد همرنگ، ، میعاد یزدانی، محمد دادرسی (از دقیقه ۵۴ فرشاد اسماعیل زاده)، سید محمد میری ( از دقیقه ۷۹ سیامک علیزاده)، میثم میرپسندیده، سهیل حق شناس (از دقیقه ۶۷ افشین چاووشی). سرمربی: علی نظرمحمدی. خلخال دشت: IMG_4144 حسین شهبازی، داوود احمدی، پیام مهرآوری خلیفه، بهادر دیوسالار (از دقیقه ۴۵ سیامک نعمتی)، شکور اجاقی، اصغر دادخواه (از دقیقه ۷۰ افشین علیزاده)، محمدرضا حسنی فر (از دقیقه ۶۲ رامین نجف زاده)، رسول بهرامی، فرشاد عرفانی، بهمن خسروی، حمید غیبتی. سرمربی: اصغر فرخی.

شرح بازی:

IMG_4371 مسابقه ی دو تیم سپیدرود با خلخال دشت یک دلیل بزرگ و موجه برای حساس بودن دارد: انتقام! در بازی رفت پسران شهرباران در عین برتری و با اشتباه داوری مسابقه را واگذار کردند و البته در ورزشگاه کوچک خلخال، معدود هواداران خلخالی نود دقیقه سنگ تمام گذاشتند و به مردمان دیار باران فحاشی کردند. مردمان منطقه ای که اهالی خلخال سال هاست به آنها پناه داده و محل کسب روزی حلال آنها شده است! البته دست طبیعت خیلی زودتر از انتظار پاسخ نامهربانی ها را داد و مالک خلخال دشت هفته پیش این تیم را به اردبیل واگذار کرد و حالا دوباره علی مانده و حوضش! نکته فنی این مسابقه مربوط است به خیل بازیکنان بیمار سپیدرود در این مسابقه که دست علی نظر را بیشتر از همیشه برای انتخاب ترکیب ایده آلش بسته است. سپیدرود در این بازی میثم تهی دست، ابوذر رحیمی، حامد حاجتی را به دلیل بیماری و حامد پورعمرانی را به سبب محرومیت در اختیار ندارد.

نیمه نخست:

مسابقه دو تیم در نیمه نخست در حالی آغاز شد که وزش باد گرم شدید بازیکنان دو تیم را در شرایط سخت قرار داده بود. بازی در پانزده دقیقه ابتدایی روند آرامی را دنبال می کرد و سرخ پوشان در یانه های میدان صاحب توپ و میدان بودند و بازیکنان مهمام سعی می کردند تا با بستن بازی از عطش حمله های سپیدرود بکاهند. بازیکنان خلخال که بر روی یک ضد حمله و تنها موقعیت خود به گل رسیدند تا در ادامه با ده دقیقه توفانی از سوی سپیدرودی ها موجب شود تا نیمه نخست با پیروزی سرخ پوشان خاتمه یابد.

نیمه دوم:

سپیدرود نیمه دوم را بدون تغییر و خلخال با یک تغییر آغاز کرد و توپ و میدان در ابتدای نیمه دوم به مانند آغاز بازی همچنان در اختیار میزبان بود و پس از گذشته ده دقیقه نظرمحمدی هم نخستین تعویض خود را انجام داد تا با آوردن فرشاد اسماعیل زاده دست به یک تغییر هجومی زد. بازی محکم و تعویض های هوشمندانه علی نظر در نیمه دوم سبب شد تا بار هجومی سرخ پوشان بیشتر شود و نتیجه اش یک گلی بود که ثبت شد و یک گل را داور پر پر کرد و چند موقعیت طلایی را هم مهاجمان سرخ پوش از دست دادند. فشار سرخ پوشان در دقایق پایانی نتیجه عکس داد و داور مبتدی و مغرض مسابقه با سوت های یک جانبه برعلیه سرخ پوشان موجب عصبانی کردن بازیکنان سپیدرود شد. داور در دقیقه ۹۵ در حالی که وقت مسابقه تمام شده بود هادی تامینی را بی جهت اخراج کرد و در ادامه ی همان ضربه ایستگاهی در حالی که توپ به بدن بازیکنان خورده بود در دقیقه ۹۸ اعلام پنالتی کرد و پس از به ثمر رساندن گل بلافاصله سوت پایان را به صدا درآورد. در نهایت سپیدرود موفق شد تا در یک مسابقه پرگل داور و خلخال رشت را با هم مغلوب خود کند تا بیشتر از همیشه مدعی نخست صعود به دور دوم باشد.

دقایق حساس:

در دقیقه ۳ نخستین اتفاق برای سپیدرود به دست آمد که ضربه ی سر میعاد یزدانی از روی خط شش قدم درون دستان دروازه بان خلخال دشت جای گرفت. دقیقه ۱۶ ضربه ایستگاهی پشت محوطه جریمه را میلاد پورمحسن نواخت که توپ با فاصله اندک به خارج رفت. دقیقه ۴۱ شوت میعاد یزدانی با فاصله اندک از کنار تیرک عمودی به خارج رفت، کاپیتان حق شناس یک کف پا تا رسیدن به توپ فاصله داشت. دقیقه ۵۵ شوت فرشاد عرفانی را بهنام لایقی فر در حالی که چند گام از دروازه بیرون آمده بود با اعتاماد به نفس بالا مهار نمود. دقیقه ۶۱ داور گل فرشاد اسماعیل زاده را در حالی آفساید اعلام کرد که یک مدافع خلخال صحنه را پر کرده بودن. لازم به گفتن نیست که اعتراض گسترده ی سپیدرودی ها راه به جایی نبرد! دقیقه ۷۲ تک به تک افشین چاووشی با دروازه با را افشین با یک پاس عرضی برای فرشاد اسماعیل زاده فرستاد تا دخالت مدافع خلخال توچ را راهی اوت نماید. دقیقه ۷۵ ضربه ی ایستگاهی افشین علیزاده به دیوار دفاعی بازیکنان سپیدرود برخورد کرد و راهی به دروازه سپیدرود پیدا کرد. دقیقه ۸۱ ضربه ی سر سیامک علیزاده در حالی که دروازه بان را هم در حالتی نامتعادل در پیش رو داشت، از روی خط دروازه عبور کرد و توسط مدافعان برگشت داده شد.

گل:

IMG_4342 سپیدرود ۰-۱ خلخال دشت: نخستین حمله ی خلخالی ها و یک گل برخلاف جهت بازی. توپ ریباندی مدافعان سپیدرود زیر پای فرشاد عرفانی افتاد تا او با یک شوت سر ضرب دروازه لایقی فر را باز کند. سپیدرود ۱-۱ خلخال دشت: سانتر از جناح چپ سپیدرود روی دروازه خلخال دشت و ضربه سر فنی و محکم میثم میرپسندیده گل تساوی سرخ پوشان را بدست آورد. سپیدرود ۲-۱ خلخال دشت: هادی موسوی توپ برگشتی مدافعان خلخال دشت را از روی نقطه کرنر داخل محوطه شش قدم ارسال کرد تا بازهم یک ضربه ی سر و این بار هادی موسوی در فاصله پنج دقیقه دومین گل ارتش سرخ را به ثمر برساند. سپیدرود ۳-۱ خلخال دشت: ضربه ی دیدنی افشین چاووشی را حسین شهبازی دفع کرد تا توپ برگشتی را فرشاد اسماعیل زاده را با نوک پا و فنی و دقیق وارد دروازه مهمان کند. سپیدرو3_2خلخال دشت:روی  یه ضربه ایستگاهی توپ به دست مدافعین سپیدرود برخورد کرد که داور نقطه پنالتی را نشون دادو از روی یک ضربه  پنالتی گل دوم خلخال دشت به ثمر رسید.

اتفاق ویژه

IMG_4349 ۱) جایگاه ویژه ورزشگاه دکتر عضدی رشت در این مسابقه هم شاهد چهره های ویژه بود. دکتر رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و عضو هیات مدیره سپیدرود، استاد احمد صومی از بنیانگذاران باشگاه، فرامرز الماسخاله رییس هیات فوتبال گیلان، جناب سرهنگ محمد پورمحسن مدیرعامل باشگاه سپیدرود، فرهاد حسین پور سرمربی سابق سپیدرود، از جمله این چهره های ویژه بودند. ۲) داور مبتدی و بی تجربه ی این مسابقه تمام سعی خود را کرده بود تا اعصاب بازیکنان و هواداران سپیدرود را با سوت های اشتباه و تحریک آمیز به هم بریزد، یک اخراج و یک پنالتی وحشتناک خنده دار بر علیه سرخ پوشان و یک گلی که آقای داور پرپر کرد. بازی های دیگر

پیام وحدت ۰ – ۰ رهپویان

الوند ۰ – ۲ شهرداری ارومیه وبسایت رسمی سپیدرود