استاندار گیلان
۱۳۹۳/۰۵/۱۱ ۱۷:۲۴ چاپ

به گزارش گیل خبر استاندار گیلان در بازدید از طرح های عمران شهری رشت گفت : فاز نخست طرح جمع آوری آبهای سطحی تا پایان تابستان به بهره برداری میرسد .

دکتر نجفی در بازدید از طرح های جمع آوری آبهای سطحی پل های در دست ساخت رشت و لایروبی رودخانه زرجوب گفت : فاز نخست طرح جمع آوری آبهای سطحی دررشت بطول ۱۵ کیلومتر که در ۱۰نقطه با همکاری استانداری و شهرداری در حال جریان است همانگونه به مردم وعده داده شده بود تا پایان تابستان آماده ی بهره برداری است .

نماینده ی عالی دولت با بیان اینکه یکی از دغدغه های اصلی وی در بدو ورود به گیلان حل معضل دیرینه آبگرفتگی معابر شهر رشت بوده است گفت : علاوه بر۱۵ کیلومتر فاز نخست ، اجرای ۱۵ کیلومتر دیگر از لوله گذاری و هدایت آبهای سطحی در رشت آغاز شده است که انشاء ا… تا ۶ ماه آینده به بهره برداری میرسد .

دکتر نجفی افزود : همچنین در مرحله ی سوم این طرح عملیات جمع آوری و هدایت آبهای سطحی از میدان گیل تا دانشگاه گیلان انجام خواهد شد .

وی با تأکید براینکه شهرداری تا هفته ی آینده باید آسفالت مسیرهایی را که اجرای آن به اتمام رسیده است آغاز کند گفت : از صبر و حوصله ی مردم تشکر می کنم اما برای اینکه معضل دیرینه ی آبگرفتگی رشت پایان یابد نیازمند همراهی آنان هستیم .

وی همچنین به بازدید خود از لایروبی دو رودخانه ی بزرگ رشت اشاره کرد و گفت : استانداری گیلان با تمام توان از اجرای این طرح حمایت می کند . jpg1810 jpg1811