طی مراسمی؛
۱۳۹۴/۰۹/۰۹ ۱۰:۳۲ چاپ
به گزارش گیل خبر، رییس جدید دانشکده پزشکی رشت معرفی شد.

 یکشنبه 7 آذر 94 مراسم تقدیر و معارفه روسای دانشکده با حضور ریاست دانشگاه، معاونین و اعضای هیئت علمی دانشکده پزشکی برگزار شد.

 در ابتدای مراسم دکتر هومان هاشمیان سرپرست دانشکده ضمن تشکر از زحمات رئیس سابق دانشکده، توضیحاتی را در خصوص پروژه آماده سازی و تجهیز مکانهای مختلف فیزیکی ارائه نمود و وظیفه اصلی دانشکده را راهنمایی و هدایت دانشجویان در زمینه آموزشی – پژوهشی ذکر کرد. در ادامه دکتر خیرخواه رئیس سابق دانشکده و معاونت درمان با بیان اینکه مشکلات درمانی استان گیلان از سایر استان ها کمتر است، بر کنار گذاشتن مسائل حاشیه ای و تلاش همه جانبه در جهت رسیدن به هدف اصلی تاکید نمود. وی همچنین تمام پیشرفتهای دانشکده را در طی سالهای تصدی پست ریاست، مرهون تلاش پرسنل و اعضای هیئت علمی عنوان کرد.

دکتر برزیگر ریاست دانشگاه نیز ریشه علوم پزشکی را علوم پایه خواند و افزود: علیرغم تمام فشارهای موجود، سعی بر برقراری رفاه و پرداخت مطالبات تمامی کارکنان دانشگاه داریم.

دکتر آشوبی قائم مقام ریاست دانشگاه،  مطالبی در باره منابع مالی بخش بهداشت و درمان در سال 94 بیان نمود و اظهار امیدواری کرد هم زمان با پرداخت وصولی بیمه ها، مطالبات پرداخت می گردد.

دکتر سالاری معاون آموزشی دانشگاه با ذکر این مطلب که در دو سال اخیر هزینه های مضاعفی در امور آموزش صورت گرفته از اخذ مجوز 50 ردیف هیئت علمی با تلاش هیئت امنای دانشگاه خبر داد. این مراسم با اهدای لوح سپاس به روسای سابق و جدید دانشکده پزشکی  توسط رئیس دانشگاه پایان یافت.

وبدا

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code