هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور
۱۳۹۴/۰۹/۰۳ ۰۶:۴۹ چاپ

به گزارش گیل خبر، تیم فوتبال فولاد یزد در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور، برابر داماش گیلان به برتری رسید و 8 پله صعود کرد.

 تیم های فوتبال فولاد یزد و داماش گیلان در ادامه مسابقات هفته 16 لیگ دسته یک فوتبال کشور در ورزشگاه شهید نصیری یزد برابر هم قرار گرفتند.

بازیکنان فولاد یزد که در دیدار گذشته خود پیروزی خارج از خانه کسب کرده بود، انگیزه بالایی برای کسب امتیاز در این دیدار داشتند و از ابتدای مسابقه حملات زیادی بر روی دروازه حریف خود انجام دادند.

حملات فولاد یزد هم چنان ادامه داشت اما با گذشت چند دقیقه از ابتدای دیدار، بازیکنان داماش هم کم کم حملات زیادی بر روی دروازه فولاد انجام دادند، حملات دو تیم در این دیدار به نتیجه نرسید و بازی در وقت اول با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید و هر دو تیم امیدوار برای گلزنی به رختکن رفتند.

در نیمه دوم این دیدار هم بازیکنان هر دو تیم حملات متعددی بر روی دروازه حریف خود انجام می دادند و سعی داشتند که اولین گل بازی را به نام خود ثبت کنند.

این حملات برای فولاد یزد به نتیجه نشست و حمید غلامی در دقیقه 73 این دیدار توانست تک گل این دیدار را وارد دروازه داماش گیلان کند و نتیجه این دیدار را یک بر صفر به سود فولاد یزد به پایان برساند.

فولاد یزد با این پیروزی ارزشمند و با توجه به پیروزی خارج از خانه ای که در هفته گذشته کسب کرده بود، 18 امتیازی شد و با 8 پله صعود، در رده 10 جدول لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار گرفت.

تسنیم

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code