حساسیت کمیسیون آموزش مجلس نسبت به وضعیت فرهنگی دانشگاه ها

به گزارش گیل خبر، نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بحث هایی پیرامون وضعیت فرهنگی دانشگاه ها و نیز اردوهای دانشجویی در جلسه کمیسیون خود خبر داد.

جبار کوچکی نژاد با اشاره به دستورکار(دوشنبه، 25 آبان ماه) کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق دستور کار قرار بود محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری مهمان جلسه امروز کمیسیون باشد اما متأسفانه در جلسه حضور پیدا نکرد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه به دستور کار دیگر کمیسیون اشاره و عنوان کرد: در ادامه جلسه بحث هایی پیرامون وضعیت فرهنگی دانشگاه ها صورت گرفت و در خصوص اردوهای دانشجویی صحبت شد که دغدغه مقام معظم رهبری نیز بود.

کوچکی نژاد ادامه داد: طبق بررسی ها، مشکلاتی در برگزاری اردوهای دانشجویی وجود دارد که قرار شد در جلسات بعدی از وزیر بخواهیم در این خصوص توضیح دهد تا ببینیم چه برنامه ای برای رفع این نگرانی دارد.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: کمیسیون آموزش در انتهای جلسه خود به عنوان کمیسیون فرعی بخش مربوطه از لایحه ثبت اختراعات را بررسی کرد که کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان کمیسیون اصلی بررسی کننده این لایحه است./

خانه ملت