جانشین فرمانده انتظامی گیلان :
۱۳۹۴/۰۸/۲۴ ۰۵:۴۷ چاپ

به گزارش گیل خبر، جانشین فرمانده انتظامی گیلان گفت: فرهنگ سازی ترافیکی و ایمن سازی جاده ها در کاهش تلفات حوادث جاده ای بسیار تاثیرگذار است.

 مهرداد مهرگان امروز در گفت وگویی پیشگیری از حوادث مهم جاده ای را نیازمند فرهنگ سازی ترافیکی دانست و اظهار کرد: قبل از وقوع تصادف باید بحث پیشگیری اجتماعی را داشته باشیم.

جانشین فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه بسیاری از تصادفات می تواند منجر به تلفات نشود، تصریح کرد: سرعت عمل در تصادفات در انتقال به موقع افراد مصدوم به مراکز درمانی و بیمارستان از تجهیزات به روز برخوردار باشد می تواند تلفات ناشی از این حوادث را کاهش دهد.

این مسئول انسجام بخشی ترافیکی را با همکاری پلیس، هلال احمر، امداد و نجات، اورژانس، راهداری و... تاثیرگذار دانست و خاطرنشان کرد: اگر این توان افزایی بین نیروها ایجاد شود می توانیم به موقع و به هنگام ورود کنیم.

مهرگان، گیلان را جزو سه استان گردشگرپذیر در کشور نامید و تصریح کرد: با توجه به حساسیتی که گیلان در زمینه آمار ورود بالای مسافر و گردشگر دارد، نیاز است که از هر حیث آمادگی لازم را داشته باشیم.

وی برگزاری همایش هایی نظیر تروما و کارگاه های آموزشی را در امر نهادینه شدن پیشگیری و فرهنگ ترافیکی در جامعه تاثیرگذار دانست.

فارس

 
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code