سپیدرود۱- صنعت ساری۱
۱۳۹۴/۰۸/۰۶ ۱۴:۴۹ چاپ
به گزارش گیل خبر، از چهارچوب هفته چهارم لیگ دسته دوم کشور تیم فوتبال سپیدرود در حضور حدود پانصد تماشاگر در ورزشگاه عضدی در مقابل صنعت ساری به تساوی یک بر یک دست یافت.

IMG_9605

داور: سعاد وفا پیشه

کمک داوران: احمد کاظملو ، رامین بابایی

داور چهارم: مجتبی رحیمی

کارت زرد:

حامد حاجتی دقیقه ۳۵ (سپیدرود) – عباس قاریان دقیقه ۶۵ (صنعت جوان)

IMG_9614

سپیدرود رشت:

بهنام لایقی فر، هادی موسوی، محمدرضا الماسخاله (از دقیقه ۷۱ میثم تهی دست)، ابوذر رحیمی، هادی تامینی، محمد همرنگ، حامد حاجتی (از دقیقه ۴۶ حامد پورعمرانی)، میعاد یزدانی، امین ترکاشوند (از دقیقه ۶۹ میثم فردوسی)، سید محمد میری، افشین چاووشی.

سرمربی: علی نظرمحمدی.

صنعت جوان ساری:

IMG_9619

محمد سیاهی ( از دقیقه ۵۴ افشین ولی نژاد شهابی)، علی رضا رمضانی (از دقیقه ۶۰ وحید عنایتی)، کیوان محمدنژاد، مجتبی نوروزی، امید فرهنگ دوست (از دقیقه ۸۴ سهیل اصغرزاده)، عباس قاریان، مهدی دستاوان، مهدی فردادی، رضا نیک نظر، محمد بختیاری، سید کاظم ساداتی.

سرمربی: بهزاد داداش زاده.

IMG_9652

شرح بازی:

نبرد صدرنشین گروه چهارم با قعرنشین گروه، بدون توجه به رتبه دو تیم در جدول رده بندی بسیار حساس تر از آن چیزی است که قابل تصور باشد.

چرا که از یک سو نبرد سنتی گیلان و مازندران را در این مسابقه شاهد هستیم و از سوی دیگر داربی دو مربی رشتی در دو سوی نیمکت را نظاره خواهیم کرد. علی نظرمحمدی مربی جوان و موفق سپیدرود در یک سو و بهزاد داداش زاده ملی پوش سابق رشتی که از هفته سوم سکان تیم ساروی را در دست گرفته و در نخستین تجربه اش در هفته گذشته موفق شد تا نخستین پیروزی را برای مازنی ها به ارمغان بیاورد.

از سوی دیگر علی چیلاورت بدون فرشاد اسماعیل زاده، محمد دادرسی و میلاد پورمحسن مصدوم موفق شده تا با سه برد خیره کننده یکه تاز گروه باشد و برای اینکه هیچ چیز را به دست سرنوشت نسپارد قصد ندارد تا از این سه امتیاز خانگی به سادگی بگذرد. علی نظر که در سه بازی پیشین خود با ترکیبی تقریبا ثابت گام به زمین گذاشته است، احتمالن در این بازی هم سنت شکنی نخواهد کرد.

IMG_9663

نیمه نخست:

همان گونه که پیش بینی می شد سپیدرود با حداقل تغییر نسبت به سه بازی گذشته خود گام به زمین مستبقه گذاشته بود و تنها از امین ترکاشوند که در بازی پیشین محروم بود از ابتدای بازی سود می برد.

صنعت ساری از تنها موقعیت ابتدای بازی خود سود جست و در دقیقه ۸ بر روی یک ضربه ی کرنر موفق شد تا از سپیدرود پیش بیفتد.

در ادامه سپیدرود بر روی یک ضربه ایستگاهی و شوت دقیق افشین چاووشی می توانست در دقیقه ۲۳ بازی را به تساوی بکشاند که محمد سیاهی توپ را از زیر تاق دروازه بیرون کشید.

در دقیقه ۲۶ اشتباه دروازه بان صنعت و تیزهوشی حامد حاجتی می توانست سپیدرود را از حریف پیش بیاندازد که در آخرین لحظه توپ توسط مدافع ساری به کرنر فرستاده شد.

ضربه کرنر در یک رفت و برگشت زیر پای چاووشی رسید که شوت محکم او از روی خط شش قدم توسط مدافع صنعت جوان از روی خط دروازه به خارج فرستاده شد.

در دقیقه ۴۵ ضربه سر امین ترکاشوند در یک حالت نامتعادل به افشین چاووشی رسید که ضربه چاووشی راهی به دروازه صنعت پیدا نکرد.

در نهایت نیمه نخست علی رقم حملات گسترده سرخ پوشان با همان یک گل به سود صنعت ساری خاتمه یافت.

نیمه دوم:

مسابقه در نیمه دوم با دو وقفه ده دقیقه ای آغاز شد و بازیکنان دو تیم مجبور شدند تا در سرمای هوا و زیر بارش یاران همچنان خود را گرم نگه دارند.

سرانجام سرخ پوشان شهرباران مزد حملات خود را در دقیقه ۶۸ گرفتند و موفق شدند بازی را به تساوی بکشانند.

شوت حامد پورعمرانی در دقیقه ۷۷ با اختلاف ناچیز از کنار دروازه صنعت ساری به خارج رفت.

پس از گل تساوی ضربه سر هادی موسوی پس از برخورد به تیرک افقی از روی خط دروازه به خارج رفت که سپیدرودی ها معتقد بودند که توپ از روی خط رد شده است.

در نهایت حملات سرخ پوشان برای گشودن دروازه حریف که با ضد فوتبال و وقت کشی ساروی ها همراه بود ره به جایی نبرد و صنعت ساری با غنیمت گرفتن یک امتیاز از شهرباران به خانه بازگشتند و سپیدرود هم با تک امتیازی که گرفت همچنان در صدر گروه چهارم باقی ماند.

شرح گل:

IMG_9648

سپیدرود ۰-۱ صنعت جوان: ضربه مواج کرنر از جناح راست سپیدرود با ضربه محکم و دقیق مجتبی نوروزی موجب شد تا صنعت از میزبان پیش بیفتد.

IMG_9659

سپیدرود ۱-۱ صنعت جوان: سانتر زیبای ابوذر رحیمی و ضربه سر چکشی و سنگین هادی موسوی دروازه مهمان را گشود تا همه چیز از نوع آغاز شود.

اتفاق ویژه:

۱) بارش شلاقی باران پاییزی رشت موجب شد تا هم مسابقه با ده دقیقه تاخیر آغاز شود و هم از تعداد تماشاگرانی که حاضر باشند تا در زیر این باران در صندلی های خیس ورزشگاه بنشینند کاسته شود.

۲) سپیدرود در نیمه دوم به دلیل بارش شدید باران از پیراهن دوم خود استفاده نمود و با لباس سفید مسابقه را آغاز نمودند و تیم صنعت ساری هم با پیراهن دوم خود به رنگ نارنجی وارد زمین شدند.

۳) در ابتدای نیمه نخست دروازه بان صنعت ساری پس از برخورد با مدافع خودی، بر روی زمین افتاد و ابتدا از سوی بازیکنان صنعت اعلام شد که وضعیت جسمانی وی رو به وخامت است و آمبولانس را به داخل مستطیل سبز کشاندند، در نهایت منجر به تعویض محمد سیاهی و اعزامش به بیمارستان شد.

۴) پس از رفتن آمبولانس داور مسابقه را به مدت پنج دقیقه متوقف نمود تا پس از بازگشت آمبولانس سوت آغاز را به صدا در آورد.

۵) علی رقم اینکه بازی در نیمه نخست بیش از ده دقیقه متوقف شده بود اما در کمال تعجب داور تنها ۷ دقیقه وقت تلف شده اعلام نمود!

سایت باشگاه سپیدرود

همرسانی کنید:

نظر شما:

security code